Saturday, February 14, 2009

REVIEW VISI JUTAWAN



Assalammualaikum dan Salam Sejahtera Semua.
Malam Ini saya nak memperkenalkan sedikit tentang sebuah ebook yang saya dapat secara percuma baru-baru ini. Pertamanya terima kasih kepada saudara RAZIF yang sudi berkongsi ilmu yang tak ternilai harganya ini dengan umum.

Alhamdulillah, baru semalam saja saya habis membaca segala tips-tips, nasihat dan panduan yang telah diberikan. Banyak yang dapat dipelajari sebenarnya melalui ebook ini.

Ebook ini membongkar minda seorang mesin penjana wang. Ia mengupas bagaimana kita mampu menjana pendapatan, bagaimana mengurus kewangan dan tidak lupa juga dari perspektif dalam Islam dalam mengejar harta kekayaan dalam duniawi ini.

Di samping itu, ebook ini juga menceritakan beberapa kisah benar kehidupan unik individu dimuka bumi ini dalam perjalanan hidup mereka dalam misi dan visi mereka untuk memperoleh kejayaan. Daripada cerita-cerita tersebut kita boleh jadikan ia sebagai contoh dan panduan untuk memperoleh kejayaan.

Apa yang paling menarik semasa saya baca ebook ini, ada sebuah tips yang saya rasa
amat berguna sekali kepada saya. Dimana seorang bapa seorang usahawan berjaya menasihati anaknya yang juga ingin menceburi bidang perniagaan. Beliau menasihati supaya anaknya kalau hendak jatuh muflis, jatuhlah semasa umur 30an, oleh itu anda masih ada lagi masa untuk memperbaikinya.

Sungguh bermakna sekali nasihat ini kepada saya. Apa yang saya faham melalui maksud tersirat dari nasihatnya itu adalah dia mahu anaknya menjumpai kesusahan dahulu sebelum mengecapi kejayaan. Beliau juga mahu visi anaknya itu untuk berjaya mestilah tidak perlu takut untuk tersungkur ditengah jalan. VISINYA ADALAH TERSUNGKUR DAHULU,ITULAH VISI JUTAWAN.

Jika anda inginkan banyak lagi kisah-kisah disebalik JUTAWAN dan bagaimana permikiran seorang JUTAWAN. Segeralah muat turun secara


PERCUMA di mana-mana BANNER
VISI JUTAWAN dalam blog saya ini.

Anda akan dibawa terus ke web untuk memuat turun secara percuma EBOOK VISI JUTAWAN ini.

2 comments:

  1. aku dah baca dah ebook dia ni..memang bgs la..tak dinafikan lagi hehe

    ReplyDelete
  2. mmg best... dah download bro! tq

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda Disini