Sunday, August 23, 2009

Tadi Per Shopping!!!

Huhuh....

Assalammualaikum semua, Hhuhuhuh...Selamat petang. Petang ni aku nak kongsi sikit ape yang aku buat hari ni. Pukul 5 pagi bangun makan sahur, pastu tido kejap sampai azan subuh, bangun solat subuh pastu g keje macam biase.shhhh......sebenarnya luar biase. Arini sbenarnya cuti.Saje g setel keje yang tertinggal sikit kelmarin. Pukul 11 pagi keje setel, balik umah kejap rehat-rehat. Pastu kul 12.30 kuar bawa adik dan mak aku pulak p shopping, baru 2 hari puase dah kalut nak shopping.

Huhuhhu...
Mule2 g carik kasut dengan baju dulu kat JUSCO. Pastu tengok ape ntah x berkenan pusing pulak p TESCO. Huhuhuh...Penat eden. Aku tengok kasut perempuan ni bermacam2 fesyen. Naik rambang mata aku tengok, tapi org pompuan punya tengok ni lain macam sikit.

Aku tengok semuer cantik, tapi entahlah bagi taste wanita ni cmner. Susah.Nasib baik semase g JUSCO tu ada jugak beli baju, klau x panas jugak aku.

Dah sampai TESCO, kat situ ada butik FAIR LADY, wOOWW..Syurga diorang le, kat luar butik tu nasib baik ada kerusi untuk duduk-duduk. Mau setengah jam jugak le tunggu kat luar tu. Mau kematu punggung. Hahaha.

Penuh gaks butik tu menjelang nak dekat-dekat raya nih. Gelagat yang datang tupun macam-macam.

Yang bestnye tadi, ada sorang makcik ni, anak dier lebih kurang dalam 3 4 tahun rasenye, die bagi anak dier test pakai baju kurung satu suit. Pastu budak tu dah berkenan habis dengan baju tuh, tak nak tanggalkan baju tuh plak. Hahahaha!...
Jenuh jugaks le mak dengan ayah budak tu pujuk.

Huhuhu.Memacan gelagat. Nantilah aku kongsikan lagi pengembaraan aku.Banyak lagik.





No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda Disini