Monday, July 27, 2009

Air Asia Terhempas? Bila? Diman?



Selamat Petang dan selamat pulang kepada mereka yang baru sahaja pulang dari tempat kerja pada jam jam sebegini. Aku pun baru sampai dari tempat kerja dan terus menjengah kat blog aku ni untuk kemaskini posting pada hari ini.

Pada petag ni aku nak kongsi plak dengan korang tentang nahas udara. Korang pun sedia tahu, semenjak dua menjak ni banyak kapal terbang terhempas. Dalam bulan ni sahaja 2 pesawat daripada IRAN telah terhempas dan menyebabkan beberapa ratus kematian berlaku.

Selamatkah penerbangan kita?....MAS AIR ASIA?

Jom kita jengah kedalam lagi. Sudah tentu anda tertanya tanya tentang kebenaran gambar diatas. Dimana berlaku?. Bila?



Anda sudah tentu tertanya tanya akan kebenaran foto diatas. Bukan sahaja anda, tapi semua orang tertanya-tanya tentang ini. Isu hangat, penerbangan tambang murah terkenal di ASIA TENGGARA, AIR ASIA, terhempas. Tapi entah bila dan dimana dan mengapa?.Saya sendiri tidak punyai jawapan itu.



Rasanya foto ni dah lama teredar di peti peti email di seluruh MALAYSIA, entah rasanya sudah sampai ke luar negara. Apa pendapat anda?



Banyak kemungkinan boleh berlaku pada foto yang disertakan ini, diantaranya:

1-Edit photoshop
2-Latihan menyelamat
DLL.....




Terpulanglah kepada anda apa yang anda fikir. Bagi saya, sebagai pemilik blog ini, saya muat naik dan berkongsi dengan anda adalah untuk mendapat tahu tentang kebenaran. Jika dakwaan foto ini benar, kenalah ada penjelasannya. Jika salah juga, perlulah ada penjelasannya. Kita sebgai rakyat Malaysia dan bakal penumpang amat berhak untuk mengetahui perkara sebenarnya.



No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda Disini