Thursday, July 23, 2009

TERKINI!!!:Kuota bumiputera ASM dilelong Akhirnya

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Terkini...Terkini.....Saya agak terkejut juga apabila membaca keratan akhbar ni sebentar tadi. Terus saya masukkan ke blog saya untuk dikongsi bersama anda disini.
Ramai yang sebelum ini membantah akan perkara ini, namun inilah realitinya, perniagaan tetap perniagaan. Mungkin kerana itulah pihak PNB mengambil keputusan ini untuk menjual bagi unit ASM kuota BUMIPUTERA yang tak terjual kepada kaum lain dengan konsep siapa cepat dia dapat.



KUALA LUMPUR - Sebanyak 1.6 bilion baki unit Amanah Saham Malaysia (ASM) kuota bumiputera yang tidak terjual akan dibuka untuk jualan kepada semua kaum mulai Selasa minggu depan.

Presiden dan Ketua Eksekutif Kumpulan Permodalan Nasional Berhad (PNB), Tan Sri Hamad Kama Piah Che Othman (gambar) berkata,(selanjutnya di sini)

Ya, itulah realitinya, sayang sekali kita kaum bumiputera tidak mengambil peluang yang terhidang di depan mata, kaum lain yang menghidunya dahulu. Tidak perlu salahkan sesiapa, tepuk dada tanya kenapaaa?....!!!!.Namun masih lagi pintu peluang terbuka untuk anda mengambil peluang ini. Saya tahu, bagi yang tiada duit, apakan daya, namun bagi yang berkemampuan, sahutlah secepat mungkin peluang ini, memang pulanganya tak sebanyak mana dan tidaklah cepat, namun ia selamat.

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda Disini